Ürünler
Garanti & İade

GARANTİ PROSEDÜRÜ
 
   Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.Ürünlerin garanti süresi ürün detaylarında belirtilmiştir (En az: 1 Yıl). (Fatura garanti belgesi yerine geçerlidir).

     
      Arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz Tüketicinin korunması kanunu çerçevesinde daha hızlı sonuç almanızı sağlar.


     Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir ancak fatura yada garanti belgesi ile daha hızlı sonuç alırsınız..


 Ambajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer.  Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile doğrudan firmamıza göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır .

      Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.

      Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi fimanın  stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Firmamız sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli yaptırımı uygulayarak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.

        
 
İADE ŞARTLARI
 
     Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da  ürünü size teslim eden anlaşmalı  kargomuz  ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.